PREPARACIO DE LA FESTA:

Per tal que tot surti com espereu el millor és fer una bona planificació abans del dia de la celebració.

Així, teniu a la vostra disposició l’eina Gratuïta de Crear Invitacions per els vostres convidats. Les podreu enviar per correu o WhatsUp; o bé imprimir-les en paper per si les voleu entregar en mà. (Aquest servei entrarà en funcionament pròximament)

ClubFesta us ofereix també Serveis Complementaris personalitzats de càtering i animació de la sala. (Veure apartat de Serveis)

No obstant, sempre teniu la possibilitat de portar-vos el vostre propi menjar i beure; o bé, realitzar la decoració de la sala completament al vostre gust; sempre aprofitant els diferents suports/ganxos a les parets que incorpora la sala.

EL DIA DE LA FESTA:

Apertura ClubFesta:

A l’hora indicada en la Reserva us obrirem la sala i us farem entrega de les claus corresponents, així com, del contracte d’arrendament amb les Normes d’Ús a respectar que haureu de signar abans del lliurament de la sala.

Us preguem respectar els horaris. (La persona encarregada d’obrir ClubFesta esperarà un temps màxim de 15’)

En el moment de lliurar la sala, es tindrà que abonar l’import del lloguer pendent de pagament així com l’import dels serveis complementaris que es puguin haver contractat.

Tancament ClubFesta:

A la hora pactada, una persona de ClubFesta vindrà per tal de realitzar el tancament de la sala prèvia revisió de l’estat de la mateixa.

La sala haurà de quedar perfectament neta i endreçada segons el que hagi estat pactat en el Contracte i segons la Normativa d’Ùs. (A l’interior de la sala hi trobareu els estris de neteja necessaris a la vostra disposició)

Per a qualsevol incidència o dubte al respecte us preguem trucar al telèfon 654.121.336