Primer de tot, gràcies pel vostre interès en reservar ClubFesta per a una celebració tan important. BENVINGUTS AL CLUB!!!

COMENÇAR ARA: A la dreta trobareu el formulari de Sol·licitud de Reserves. Podeu omplir-ho amb les dades més rellevants de la vostra celebració; per tal d’iniciar ja la verificació de disponibilitat i poder procedir a bloquejar-vos la data sol·licitada.

No obstant, a continuació us describim el procès de reserves amb detall:

1. Verificacio de Disponibilitat:

Per tal de verificar disponibilitat ompliu el Formulari de reserves que es troba a la dreta en aquesta pàgina. Rebreu una contestació en el temps més breu possible.

També podeu contactar amb nosaltres per e-mail (info@clubfesta.es) , per WhatsUp (654.121.336) o per Telèfon ( 654.121.336).

Horari Atenció Telefònica: Laborables (16h-21h) i Caps de Setmana (10h-21h).

2. Pre-Reserva:

Un cop ClubFesta us hagi confirmat la disponibilitat, la vostra data quedarà bloquejada i tindreu 24 hores per a fer un pagament de 50 euros en concepte de paga i senyal. (Mitjançant transferència o bé en efectiu).

3. Confirmacio de la reserva:

Un cop verificat l’abonament de la paga i senyal, rebreu un e-mail formal de ClubFesta de Confirmació de Reserva amb totes les dades; i en aquell moment, haurà conclòs el procés de reserva.

El següent pas, ja serà veure’ns a ClubFesta el dia assenyalat a la hora indicada. BONA FESTA!

CANCEL.LACIO DE LA RESERVA: En cas de cancel·lació de la reserva, es podrà procedir a reservar la sala per un altre dia sense cap cost, sempre segons la disponibilitat del moment. No es procedirà, però, a la devolució de la quantitat abonada en concepte de paga i senyal.