ClubFesta és un espai de lleure de qualitat;  pensat per a que tots vosaltres pugueu celebrar de la millor manera, els vostres esdeveniments familiars i socials més importants.

ClubFesta és ideal per a celebrar qualsevol esdeveniment on hi participin  Nens, Famílies i Amics.

Així, hi podreu gaudir dels millors aniversaris, festes infantils, batejos, comunions, esdeveniments especials, celebracions familiars (Nadal, Halloween…)  i reunions amb amics.

A ClubFesta estem compromesos amb quatre aspectes fonamentals:

PRIVACITAT

ClubFesta ofereix un lloguer exclusivament privat per a que gaudiu al màxim amb les vostres famílies i amics. Així mateix, la sala està totalment insonoritzada, tant per garantir la  privacitat pròpia, com el descans dels veïns.

COMODITAT

A ClubFesta hi trobareu un equipament adient per a la vostra celebració. A demés, com a promoció, oferim 1 Plaça de Parking Gratuïta per a l’organitzador de la celebració per tal que la comoditat en els desplaçaments sigui màxima o bé la pugui utilitzar algun familiar o amic que vinguin de fora.

DIVERSIO

ClubFesta ofereix un espai amb els màxims elements de diversió; pensats per a tothom en general i pels més petits en particular.

SEGURETAT

ClubFesta està equipat amb primeres marques i amb diverses mesures de seguretat addicionals, per a assegurar-vos una garantia de qualitat en el servei.

CELEBRA-HO AMB NOSALTRES!!

Comments are closed.