ClubFesta és un espai ideal per a celebrar qualsevol esdeveniment on hi participin Nens, Famílies i Amics. (Aniversaris, festes infantils, batejos, comunions, esdeveniments especials, celebracions familiars (Nadal, Halloween…)  i reunions amb amics).

L’Aforament Màxim permès és de 50 Persones i hi podreu identificar clarament tres zones:

Zona Infantil:

L’espai infantil s’ubica a la zona més allunyada de la entrada per a poder tenir més controlats els nens. El protagonisme principal l’ocupa un gran Parc Infantil de més de 5,60m i més de 4.500 boles. Així mateix, també hi destaquem una Caseta Infantil, i la Pissarra Creativa; a més de diferents elements específics per a estimular la mobilitat i el joc.

Zona Oci:

En aquest espai, hi trobareu diversos Sofàs-Puff per a poder prendre un descans quan us vingui de gust , un Futbolí de la màxima qualitat amb protectors de seguretat pels nens i una TV 50” FullHD amb  Pantalla plana perfectament visible des de tot aquest espai. (Ideal per visionar continguts multimèdia que hagueu preparat o altres formats)

I finalment, disposeu de la Videoconsola Wii U (Amb jocs com el Wii U Sports Club,Mario Karts 8 i JustDance ) a on podreu jugar amb els vostres fills, familiars i amics. (Compatible amb qualsevol joc de la antiga Wii que us vulgueu portar també).

Zona Office:

L’espai Office el formen un espai lineal  a on trobareu una nevera amb congelador, un microones, una aigüera, una cafetera Dolce Gusto, espai de treball i emmagatzematge i un kit de neteja. Així mateix també trobareu un espai adjacent de magatzem de fàcil accés on trobareu ordenades totes les taules i cadires per a adults i infants. Finalment, també disposeu d’una Farmaciola per a primers auxilis.